Pilot – FriXion Ball

Pilot – FriXion Ball

Samen met Pilot hebben we een campagne ontwikkeld die ervoor heeft gezorgd dat de naamsbekendheid van de FriXion Ball pen is toegenomen en dat docenten een sample konden bestellen om de pen uit te proberen. Uniek aan deze pen, de inkt is uitgumbaar. 

Wat hebben we gedaan?

Middels een on- en offline campagne hebben we de FriXion Ball onder de aandacht gebracht bij directeuren, teamleiders en docenten van het voortgezet onderwijs. De campagne bestond uit e-mailings en een spread in PrimaOnderwijs magazine. Ook faciliteerden we het hele bestelproces van de samples, van het bouwen van een bestelsite, registeren van de bestellingen tot het uitleveren aan de scholen, inclusief de klantenservice. 

Resultaat

  • 2.000 directeuren, teamleiders en docenten hebben een sample besteld. 

Zij gingen je voor

Deze website maakt voor een optimale werking gebruik van cookies. OK Toestaan Weigeren Lees voor meer informatie onze privacyverklaring privacy Cookie instellingen Dit veld is niet ingevuld De ingevulde tekst is te kort De ingevulde tekst is te lang